wtorek, 5 listopada 2013

Nagrodzony SKOK w Wołominie

Szanowni Państwo. Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa w Wołominie znalazła się wśród laureatów nagród „Najlepszy Partner w Biznesie”, przyznawanych już od ponad 10 lat przez magazyn ekonomiczny „Home&Market”.
Wołomińską Kasę nagrodzono w kategorii spółdzielcze instytucje finansowe, za dynamiczny rozwój i bardzo dobre wyniki finansowe oraz dobrą politykę pożyczkową.

Nagrody „Najlepszy Partner w Biznesie" przyznawane są już od ponad 10 lat. Tym tytułem mogą się poszczycić firmy wyróżniające się na rynku jakością, wiarygodnością i przestrzeganiem najwyższych standardów biznesowych, dla których kluczowa jest relacja z klientami. - Zwyciężają ci, którzy kreują nowe standardy na polskim rynku i uznawani są przez środowisko biznesowe za godne zaufania i warte polecenia - mówi Katarzyna Mazur, redaktor naczelna „Home & Market". Gala „Najlepszy Partner w Biznesie 2013" odbyła się 28 października 2013 r. 

Redakcja „Home&Market" dokonuje wyboru laureatów na podstawie analizy oferty poszczególnych firm oraz opinii przedstawicieli największych przedsiębiorstw prywatnych, ankietowanych przez miesięcznik. W tym roku nagrody przyznano także m.in. w kategoriach: telekomunikacja, leasing, edukacja, banki, outsourcing, ochrona zdrowia oraz nagroda specjalna. W sumie wybrano 22 firmy godne tytułu „Najlepszy Partner w Biznesie".

3 komentarze:

  1. Zdecydowanie najlepszy, polecam kazdemu. Mam lokatę już nie jedną, może to nie jest zbyt opłacalne, ale wiem, że i tak na tym zarobie. SKOK w Wołominie polecam! 100 % satysfakcji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie posiadam lokaty w Skoku Wołomin ale mój tata tak i jest bardzo zadowolony:) Już całkiem sporo udało mu się zarobić! A ja myślałam że to nieopłacalne... Mój błąd;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cenię sobie ich indywidualne podejście do klienta i oczywiście wysokie oprocentowanie lokat. Gratuluję nagrody.

    OdpowiedzUsuń